Кошик
86 відгуків

ПІДЙОМНИКИ,ЛЕБІДКИ,ТЕЛЬФЕРИ

Вибрати кращий електричний тельфер.

При будівництві нових об'єктів, монтажі і ремонті устаткування, завантаженню / вивантаженню виникають питання, пов'язані з підняттям і опусканням предметів. 
Якщо їх вага невеликий, то викликають вантажників; застосовують поліспасти, блоки та ручні механічні пристрої дають виграш в силі.

Якщо такелажні роботи відбуваються в одному місці і є можливість підключення до електричної мережі, то краще встановити ланцюгової або канатний кабель. Пристрій не тільки піднімає і опускає, але і при наявності каретки транспортує по горизонталі уздовж прокладених балок.

Принцип роботи.

При натисканні кнопки пульта дистанційного управління спрацьовує магнітний пускач і включається електродвигун. Обертання його вала передається через редуктор на вісь барабана. 
Барабан являє порожнисту циліндричну деталь, якої встановлені в торцях шестерні з внутрішніми зубами, а на поверхні нарізані гвинтові канавки для правильного розташування троса.
При обертанні двигуна в певному напрямку відбувається намотування або розмотування сталевого каната.
Відпускання кнопки пульта зупиняє і стопорить вантаж в поточному становищі, незалежно від напрямку його руху.
На кінці троса, через коуш (сталева оправка з жолобом для захисту від стирання) зафіксовано гак. Щоб виключити ситуацію, коли через помилки оператора він починає намотуватися на барабан і викликати пошкодження деталей, перед ним у 20 - 40 см від барабана, встановлюють обмежувач. При його піднятті рух мотора на намотування буде блокуватися.
Обмежено і рух вниз при повному розмотуванні каната.

Конструкція, основні вузли і елементи.

Корпус.

В залежності від моделі його роль може відрізнятися. 
У компактних електричних тельферів для гаража і СТО, вантажопідйомністю від 250 до 1000 кг, він служить для підвішування і захисту від атмосферних опадів. 
Для пристроїв від 1 тонни це несуча частина, що складається з двох фланців, для фіксації редуктора і мотора. Фланці з'єднані циліндричним або квадратним кожухом (поздовжніми балками) з вирізом для руху троса і закладними деталями для кріплення.

Електродвигун з вбудованим гальмом.

Потужність асинхронного мотора пов'язана з величиною вантажу, що піднімається і зазвичай мало відрізняється у моделей однієї вантажопідйомності. Так у 500 кг електротельферів Yato YT-5904, Forte FPA500, Einhell BT-EH 500, Sturm EH72401 вона відповідає: 900, 1020, 1000, 1050 вт.

Для запобігання розмотування каната при зриві шестірнею або відсутності електроживлення передбачений інерційний гальмо. Його основною деталлю служить алюмінієва крильчатка, що виконує одночасно охолодження корпусу, по зовнішній частині якої розташовані фрикційні сегменти.

Незалежно від пристрою гальма, виконання у різних торгових марок може відрізнятися: за допомогою колодок, дисків, фрикційної стрічки і т. д., але він завжди автоматично спрацює під дією рухається вниз ваги.

Барабан для рівномірного укладання троса.

Якщо сталевий канат не направляти під час його підняття, то він може намотуватися хаотично поверх інших витків, почне тертися об корпус тельфера, деформуватися і заклинить.
Щоб організувати його намотування виток до витка на поверхні барабана, є порожнистим циліндром, нарізають напрямні канавки і встановлюють спеціальний механізм - канатоукладач.
Він акуратно направляє рухомий трос правильними рядами, не даючи йому спадати з струмків, а при опусканні крюка на підлогу і ослабленні натягу троса не дозволить витків ослабнути і змінити становище.

Редуктор.

Частота обертання асинхронних двигунів, що встановлюються на електричні тельфери в районі півтора тисяч оборотів. Якщо трос наматывался б відразу на вал двигуна, то при натисканні кнопки пульта він би за секунду проходив 1,5 метра. Працювати з такою швидкістю переміщення не тільки незручно, але й небезпечно.
Для зниження оборотів двигуна і збільшення обертаючого моменту (підвищення вантажопідйомності) встановлюють редуктор. Шестерні, посаджені на підшипники, зменшують швидкість підйому / опускання до 10-15 см в секунду.

Крюк для підвішування вантажу і сталевий канат.

Роль однорогого кованого гака полягає у швидкому захоплення вантажу, що піднімається і такому ж від'єднанні від нього. Для виключення випадання переміщуваного об'єкту встановлюють замикає пристрій, стопорящую пружинну скобу.
Верхня частина гака виконана кільцем, крізь яке протягується трос, який є проміжною ланкою між барабаном і вантажем. 
Трос відчуває високі розтягуючі навантаження і при наявності розривів, розкручування витків, зносів окремих жив змінюється.

При виборі электротельфера звертають увагу на виконання даного сайту. Покриття полімером або гумою в зоні охоплення гака не дасть окремої стирчить дроті нанести травму. А встановлений вертлюг запобігає закручування троса, дозволяючи гака під навантаженням обертатися, збільшуючи просторову свободу.

Управління процесом.

На недорогих моделях малої вантажопідйомності встановлюють двох - і чотирьох кнопкові пульти. Вони регулюють підняття і опускання, на обладнанні з механізмом пересування, її хід вперед / назад і дозволяють оператору, для більшої безпеки, перебувати на певній віддалі.
За стандарт прийнятий жовтий колір корпусу з червоною кнопкою аварійної зупинки.
Провід, що з'єднує його з електродвигуном, повинен бути гнучким і витримувати багаторазові вигини. Щоб зняти з нього навантаження, запобігти розтягування та зменшення перерізу струмопровідних жил між корпусом тельфера і пультом закріплюють тонкий сталевий трос.
Уникнути сильного розгойдування пульта, при відпусканні з рук, допоможе вбудований магніт, що дозволяє фіксувати його до будь сталевий поверхні.

Візок. Механізм пересування.

Стаціонарна установка з вертикальним переміщенням вантажу, без можливості пересування по монорельсу, закріпленому по всій довжині цеху не завжди зручна для користувача. Пристрої часто застосовують у складі технологічних ліній або на протяжних складах за чітко визначеними маршрутами. Для цього тросові тельфера підвішують до встановленим на балках візкам. 
Привід для руху візка найчастіше електричний через редуктор. Ланцюговий, як на ручних талях, із-за незручності експлуатації, застосовується рідко. 
На холосту візок, без приводу, фіксують лише моделі малої вантажопідйомності.

На основі канатного электротельфера створюють консольно поворотні крани, що дозволяють переміщати вантаж у будь-яку точку дії стріли (конструкція може мати вертикальне підстава, кріпиться до стіни чи колони). 
Такі механізми використовують в слюсарних майстернях, цехах і виробництвах. Токарю або фрезерувальнику, з його допомогою, легко вставляти і знімати важкі і незручні заготовки. Зварювальникам заготівельно-зварювальних баз зручно фіксувати елементи металевих конструкцій на маніпуляторах.

Технічні характеристики.

Вантажопідйомність.

Пересувний кабель на 125, 250, 500 і 1000 кг - найпопулярніші моделі. У більшості торгових марок: Yato, Енергомаш, Scheppach, Odwerk, Gutman, Einhell вони є в асортиментній лінійці. Саме ваги до 1 тонни найчастіше доводиться переміщати на монтажних і будівельних майданчиках; на підприємствах з ремонту легкового і вантажного транспорту, технологічного обладнання; в складських комплексах.

На що потрібно звертати увагу.

У паспорті моделі Sturm EH72201 написано: підйом з блоком 250 кг, без блоку 125 кг. А у Sturm EH72401 500 / 250 кг.
Яку модель вибрати, якщо доведеться працювати з об'єктами вагою в межах 0,5 тонни?
Перша цифра позначає граничний вагу при піднятті через гак. Це найшвидший режим, що забезпечує на цих пристроях швидкість до 10 метрів в хвилину при витягуванні на 12 метрову позначку.
Щоб домогтися другого показника вантажопідйомності, трос від'єднують від гака, пропускають всередину блоку (поставляється в комплекті) і фіксують кінець на корпусі.
Збільшивши в два рази можливості канатного тельфера з підняття ваги, отримують пропорційні втрати в швидкості переміщення і висоті підйому.

Додаткові особливості.

Вибираючи модель під свої потреби користувач оцінює та інші характеристики:

- Кріплення до опорної поверхні.
- Параметри двигуна (потужність, харчування, швидкість навивання) і його виконання (робота тільки у закритому приміщенні, під навісом, на вулиці, вибухозахищене).
- Запас кабелю на барабані. У пристроїв до 1 тонни, більшості виробників, лежить в межах 12 метрів і відрізняється незначно (у Yato 11 метрів, у Einhell 11,5 метрів). Зняти старий і намотати канат більшої довжини не вийде, він просто не поміститься в закритий барабан.
- Швидкість переміщення тельфера по балці, зазвичай лежить в межах 15-25 метрів в хвилину. При зростанні показника збільшується продуктивність, але за рахунок збільшення інерційних складових вантажу, починається його розгойдування і знижується безпека.
- Габаритні розміри (іноді важливо, щоб пристрій займав мало місця і простір поруч використовувалося оптимально).

Мало що може зрівнятися з популярністю лебідки, коли мова заходить про грузоподъемном обладнанні.

Основною функцією лебідки служить підняття різноманітних вантажів і їх дбайливе переміщення в горизонтальній або вертикальній площинах.

Завдяки своїй надійності і хорошій вантажопідйомності, лебідки мають широке застосування в будівництві, незамінні для вивантаження або навантаження великогабаритних товарів на складах.

Знадобляться вони і під час монтажних робіт  у побуті – наприклад, в дачному господарстві. Те, що людина не зуміє навіть зрушити, лебідка перенесе з одного місця на інше за лічені миті.

Якщо ви хочете купити лебідку в Києві, наш магазин пропонує вам великий вибір цих механізмів.

На сьогоднішній день існує два основних типи лебідок – ручні і електричні. Вже по одній лише назві цілком очевидно, у чому головна різниця між ними. Ручні лебідки найбільш прості по своїй конструкції і легко управляються.

Але незважаючи на уявну простоту будови, і серед ручних лебідок можна вибирати довго, адже існують і барабанні ручні лебідки, і монтажні, і, звичайно, важільні, і у кожного типу є свої особливості та нюанси.

Серед ручних лебідок найчастіше у виробництві та побуті використовуються важільні і барабанні.

Важільні механізми не тільки піднімають вантаж, але і надають можливість його переміщення як по вертикалі, так і по горизонталі, і при цьому відсутня необхідність їх кріплення до рами за допомогою болтів.

Барабанні лебідки відрізняються особливостями конструкції – на механізм намотується канат.

У разі використання барабанної лебідки кріплення до рами, на відміну від важільного механізму, обов'язково.

Що ж стосується монтажної лебідки, то тут канат проходить по всій довжині механізму.

В останній час особливе поширення отримали електричні лебідки.

Пояснюється це тим, що їх вантажопідйомність більше, рівень зручності і безпеки використання вище, ніж у випадку з ручними механізмами, а управління простіше, адже для управління електричними лебідками використовують спеціальний кнопковий пульт.

Типова электролебедка складається з чотирьох основних деталей – це електродвигун, редуктор, барабан і гальма, прикріплені до рами.

Електролебідки відрізняються універсальністю – при тому, що їх вантажопідйомність, порівняно з ручними, значно більше, ці насоси можуть з успіхом застосовуватися у всіх областях, в яких потрібне переміщення великогабаритних вантажів, а також стануть вашим незамінним помічником у побуті.

Електролебідки не потребують складного додатковому догляді – щоб бути впевненим у справності механізму, достатньо періодично проводити технічну перевірку.

Купити электролебедку в Харкові можна в нашому магазині.