Кошик
86 відгуків

ПУСКО-ЗАРЯДНІ ПРИСТРОЇ

Пускозарядний пристрій.

При певних обставинах це нехитре пристосування може стати цьому порятунком, не дозволяє порушити Ваші плани.

Наприклад, терміново необхідно дістатися з пункту А в пункт С, Ви відкриваєте автомобіль, повертаєте ключ запалювання і чуєте... натяжні проби стартера запустити двигун.

Акумулятор сів.

Чому так сталося - зараз думати ніколи, потрібно завести автомобіль.

З пускозарядным пристроєм, купити яку можна в Харкові у нас в магазині, запуск стане можливим за лічені секунди.

Пускозарядний пристрій (Київ), забезпечить не тільки повільну зарядку акумулятора після зимової стоянки, коли батарея розрядилася.

Завдяки потужної електричної ланцюга, можна проводити безпосередньо пуск двигуна від побутової електромережі.

В нашому магазині можна підібрати пускозарядний пристрій на необхідну потужність. Ваше авто буде заводитися завжди!

Як вибрати кращий автомобільний зарядний пристрій.

Повертаєте ключ запалювання і нічого не відбувається? 
Фари не горять або дуже тьмяно світять і не крутить стартер?
Причин не запуску двигуна безліч, але найчастіше винен у цьому акумулятор.
Його відмова запускати двигун, неприємний момент, псує настрій будь-якому автовласникові. Причому може розрядитися як недавно куплена, батарея, так і яка прослужила кілька років. У такі моменти і приходить на допомогу імпульсне автомобільний зарядний пристрій.

Причини розрядки акумулятора:
- Велика кількість залишених включеними на ніч споживачів (автомагнітола, габаритні вогні, лампочки підсвічування багажника, бардачка, салону і т. д.) та охоронна сигналізація.
- Тривалий простій авто.
- Низька температура повітря.
- Малий пробіг в міських умовах взимку, з включеними фарами і частим запуском двигуна.
- Несправність електропроводки або проблеми з самої АКБ (виробила свій ресурс; витікання електроліту через тріщини корпусу; невідповідність марки батареї автомобіля).

Такі виробники як: Yato, Deca, Sturm, Intertool, Vitals, Кентавр, Miol пропонують велику кількість надійних і добрих зарядних пристроїв для автомобільного акумулятора (ЗУ). У багатьох модельний ряд починається від інверторних компактних моделей до масивних трансформаторних пуско зарядних пристроїв (ПЗП), які здатні запустити двигун при дуже низькому заряді АКБ.
Пристрою купують для себе і для СТО, транспортних компаній, стоянок і паркінгів. Щоб визначиться з модифікацією необхідно знати критерії, за якими робиться вибір.

Краще зарядний пристрій. Добір за параметрами.

Акумуляторні батареї.

Діляться на 6, 12, 24 вольт; обслуговувані і необслуговувані; малосурьмянистые і гелеві. Кожна має незначні особливості зарядки і відрізняється стійкістю до перепадів напруги; здатність переносити глибокий розряд; рівнем зниження енергоємності.

найпопулярніші, відрізняються високою експлуатаційною стійкістю, є свинцево-кислотні АКБ. Однак, щоб уникнути закипання електроліту, під час руху транспортного засобу, батареї заряджаються не повністю. На поверхні пластин відкладаються активні речовини, не розпадаються при заряді, (десульфатація). що знижує ресурс акумулятора. До їх недоліків можна віднести низьку швидкість прийому заряду (8-16 годин) і високий (до 2% на добу) саморозряд.
Гелеві не люблять перевищення напруги понад 14,4 вольт в кінці зарядки і обмежені по початкового струму.

Універсальні автомобільні зарядні пристрої здатні працювати з АКБ напругою 6, 12 і 24 Вольта, використовувані в мотоциклах і моторолерах, легкових авто, вантажних автомобілів, дорожньої та сільгосптехніки.

Ємність батареї.

Цей показник, що визначає величину струму, що віддається за певний час, важливий при виборі. Краще придбати ЗУ з десятивідсотковим запасом. Для розрахунку потрібно зробити нехитра обчислення значення величину ємності акумулятора розділити на потужність ЗУ плюс 10% від отриманої величини. 
Невеликий запас краще мати і з позиції можливого придбання такого автомобіля. Адже якщо його АКБ буде більшої місткості, то старе зарядний виявиться незатребуваним.

Хід процесу.

Гарне пристрій, в процесі експлуатації, не повинна вимагати контролю і нагляду за ним (час зарядки акумулятора до його виходу в нормальний режим обчислюється годинами), забезпечуючи стабільне подається напруга. 
Спочатку на клеми подається струм великих значень, який поступово знижується до виходу в режим підтримки повного заряду, де він відбувається в певному діапазоні. Цей показник відрізняється у різних моделей (середній діапазон режиму плаваючою підтримки від 12,99 до 13,3 В).

Сильний розряд.

Глибина розряду (нижні значення згубні, адже кожен раз при такому разі втрачається кілька відсотків ємності) і величина перезаряду, два ці фактори впливають на те, скільки сезонів прослужить батарея.
У різних пристроїв поріг, починаючи з якого воно почне процес відновлення, відрізняється. Одні прилади починають пожвавлення з 7-8 Вольт, а інші навіть при 9 вольтах відмовляються працювати.
Спочатку подається більший струм (0,9 - 3 Ампера) і напруга. Поступово сила струму знижується в два рази (0,5-1,5 А), а напруга в 16-16,4 Вольта залишається відносно стабільним до досягнення 11,8 Вольт. Потім прилад переходить в стандартний режим (включення при незначному падінні і відсікання заряду при стовідсотковому рівні).

Можливості і особливості автомобільних зарядних пристроїв.

- Пам'ять останніх налаштувань. Кожен раз при включенні не потрібно згадувати параметри останньої зарядки. Вони автоматично запам'ятовуються приладом.
- Зимовий режим. Реалізований на автоматичних моделях (сніжинка на панелі). Дає підвищений струм і напруга при температурі повітря нижче 5 градусів.
- для Виконання вулиці. Знак IP54 на корпусі означає, що дощ, пил, сніг не матимуть впливу на роботу, навіть якщо авто перебуває на відкритій стоянці, а зарядний пристрій стоїть на капоті.
- Модификации, интегрированные в инверторные сварочники и полуавтоматы (например, ССВА-180-P харьковского производства).
- Десульфатация пластин. Их уменьшенная активная поверхность снижает емкость батареи. Способность устройства разрушать сульфатацию импульсами восстанавливает работоспособность и служит для профилактики.
- Индикаторы: режимов работ, неправильного подключения полярности, наличия питания и сенсорная, интуитивно понятная панель управления. На некоторых моделях отсутствуют кнопки управления и выбора программ (всё выполняется автоматически).
- Додаткові зручності. Штекер для гнізда прикурювача служить для зарядки авто в ситуаціях, коли акумулятор заблокований капотом. Функція підсвічування зручна при проведенні дій в темний час доби. Підставка під корпус може допомогти виконати установку під різними кутами.